You are currently viewing ליגת אלופות – חצי גמר 2022 יומן מסע – יום 0

ליגת אלופות – חצי גמר 2022 יומן מסע – יום 0

סיטי תארח את ריאל מדריד במנה הראושנה של חצי גמר ליגת האלופות.נכון ה NBA והפלייאוף הוא ה real deal בתקופה זו של השנה. חבר שלי שנמצא בין עבודות הציע לי טיול לחוף המזרחי עם 3-4 משחקיי פלייאוף.הקורונה גרמה לדרכון שלו להיות תקוע עמוק בארון לצערי הויזה שלי לארה״ב תפוג ביולי וזה לא מספיק טוב. גם הדרכון שלי די גבולי, בניסון לקבוע תור מהיר לחידוש התפשרתי על ה 30 ליוני, 150 ק״מ לכל כיוון ונסיעה לטבריה. את הויזה אחדש עם הדרכון החדש. לכל פלאן A צריך פלאן B קיבלתי הצעה שלא ניתן לסרב לה – יום שלישי 22:00 סיטי נגד ריאל יום רביעי 22:00 אנפילד, ליברפול נגד ויראל. בזמן שכולם עמלו בהכנות לליל הסדר הייתי עסוק בהוצאת אישור לטיסה (מהאשה) ומבצע מנצ׳רפול יצא לדרך. אחרי שהמשימה הראשונה השולמה בהצלחה והצלחנו לשים יד על כרטיסים למשחקים, ביום א חיפשנו טיסות ומלונות. המסע למנצ’סטר התחיל במונית, הגיע נהג באיחור של 10 דקות. גרוש שלא הפסיק לספר לי על החברה האוקראינית שלו, שאלתי אותו אם במקרה מדובר באקוסנה? והוא שאל אם גם אני עשיתי עליה סיבוב! 

עניתי לו שזה סתם ניחוש ואני בכלל בקטע של סילבי. טיסה לאמסטרדם, קשוח בטירוף. איחור של 45 דקות ואז המתנה של 50 דקות במטוס. כשכבר נחתנו בהולנד היינו צריכים להמתין עוד 50 דקות למשטרה שעצרה נוסע סורר שעישן בשירותי המטוס. תעשן באוטבוס, תכבה את הסיגריה על הנהג, תיתן אגרוף ל 5 נוסעים וזה לא יעניין אף אחד. לעומת זאת כל עבירת משמעת בשחקים דינה מאסר עולם. שומו שדיים!!! הטיסה למנצ’סטר בוטלה!!! האם נסתפק במסע לאיינדהובן נגד אלקמר? למשחק של ערן זהבי?מסתבר שזו רק דחייה של עוד כשעה וחצי. עוד כ 10 ישראלים ממשיכים לטיסה וממתינים לבידוק הבטחוני הכי מיותר אי פעם, אנחנו הולכים כק״מ וחצי למכונת שיקוף ואז חוזרים לאותה נקודה לטיסת ההמשך. הפעם האחרונה שהיתי במנצ’סטר הייתה בשנת 2001, אז טסתי למשחק של מנצ’סטר יונייטד נגד ולנסיה בליגת האלופות, מאחר ואני נראה הרבה יותר ספרדי מאשר מאשר בריטי, זכורה לי במיוחד חוויה כשנכנסתי לשתות בירה לפני המשחק בבר אוהדים באולד טראפורד. האוהדים הבריטים כמעט עשו ממני ומחבר שלי פיש אנד צ’יפס כשחשבו שאנחנו אוהדי ולנסיה. רצנו לחנות המזכרות הממולצת של המעודון והתעטפנו בכובע, צעיף וחולצה של השדים האדומים. המרצנדייס במצב מצויין אבל להתשמש בהם במשחק של הסיטי זה סיכון ברמת פנס בעין שמאל ולהכנס לאלפילד עם חולצה של יוניטד? זה יותר מסוכן מאשר להכנס עם דגל ישראל להר הבית בעיד אל פיטר. אני עייף, מקווה לתפוס את המשחק של הנטס מול בוסטון אבל מי שאומר שבלונדון יש טלוויזה מצויינת כנראה שלא היה ביונייטד, יש סנוקר, יש האבקות אבל כדורסל? גורנישט. אין לי חשק לחפש לינק למשחק, אם הנטס תנצח זאת תהיה הפעם ה 2 בלבד שלא יהיה סוויפ בסיבוב הראשון מאז שעברו לפורמט של הטוב מ 7 בסיבוב הראשון(ב 2003 בעונה הראשונה לא היה סוויפ באף סדרת סיבוב ראשון ומאז תמיד היה סוויפ אחד לפחות).

אני כבר לא חד ברמת הכדורגל כמו בעבר אבל להיות בחצי גמר ליגת האלופות זאת צפויה להיות חוויה מטורפת. יש כאלו שבוחרים את יעדי החופשה שלהם לפי כמות האטרקציות, יעדים של שופנינג, טרקים או נופים.

אני תמיד אבחר בחופשה שמשלבת אירועי ספורט, זה קצת קשוח וצפוף אבל שווה כל רגע.

כשהתקשרתי לדוק לאחל חג שמח סגרנו שאכתוב סיקור מהרשמים שלי מהמשחקים. בתקווה שבשנה הבאה אזכה לגמר NBA באיסט אל איי הבנויה. עד אז אסתפק בליגת האלופות, תבלו.

*אני כותב דרך הטלפון ואעזר במתנאל אלאשבילי שהתנדב לעזור עם עריכה והכנסת תמונות

Subscribe
Notify of
20 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

תודה אחינו מומידן
נשמח מאד לעידכונים.
נשארה לי רק ריאל במשחקים אחרי שמנצסטר, באיירן ומילאן עפו.
בלוקה וכארים ווי טראסט….

יהלי אולמר
Editor
2 years ago

אללה מומי
תן בעדכונים ובסיקור כמו שאתה נותן ב… לא משנה

ירון, החלום
ירון, החלום
2 years ago

בס"ד
תודה מומי, תהנה.

אלכס דוקורסקי
Editor

מידן, תודה רבה. תיהנה מהכדורגל ומהטיול.

פאקו
Admin
2 years ago

אחלה, מידן. הולכת להיות לך חווייה פסיכית. חופשה שמשלבת אירועי ספורט, בטח בסדר הגודל הזה, זה שילוב מנצח (מניסיון).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תהנה, חוויה אדירה. ריאל או סיטי זה 2 תועבות בשבילי זה כמעט כמו מפגש של לברון מול כריס פול בלי בוקר. בסוף אני עם ריאל בגלל קרליטו הוא האיש שלי

yaniv
yaniv
2 years ago

איזה כיף לך!!!
תעשה חיים ונקווה לגמר של ריאל-ליברפול(אפשר גם ויאריאל)

מנחם לס
Admin
2 years ago

וואווו מומי איזה הפתעה. תגיד לי לא ידעתי שאתה עשיר. איך אתה נהג מונית מחולון מצליח להגיע למקום שהוא היום הכי הכי רצוי בעולם להיות בו. האם הפרסי מאל איי מימן לך הכל?מ או שיש לך "מקורות" שאף פעם לא גילית לנו יא ממזר

Tzafriros
Editor
2 years ago

מומי אני מקנא בך. וגם אני מחולון אז יכלתי לתפוס איתך טרמפ

Wave Bull
2 years ago

כמה צופים יהיו במשחקים? ננסה לאתר בטלוויזיה את מומי עושה וויב ושותה בירה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מידן נהנה כבר? 2 0 לסיטי בניגוב

Wave Bull
2 years ago

יא רבי מידן איזה משחק תפסת. למלוק לך את הביצים יא בר מזל

אור
אור
2 years ago
Reply to  Wave Bull

🙂

NBA בדם
Editor
2 years ago
Reply to  MBK

N

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  MBK

הכי חשוב שנהנית

asaf
2 years ago
Reply to  MBK

איזה משחק מטורף תפסת מידן. תהנה בחלק השני היום.

מנחם לס
Admin
2 years ago

uutu! thzv naje!!!!

וואווו!!! איזה משחק זה היה! אחד המהממים

דה שוט
דה שוט
2 years ago

וויי וויי מומי רק עכשיו קלטתי איזה הזוי תפסת משחק מארץ המשחקים האיתיחאד זה אצטדיון תענוג לאוהדים מפנק מפנק איזה אלוף אתה אני ירוק מקנאה שחקת אותה חבל על הזמן תעלה חוויות ותמונות (ותגיד פה לחבר׳ה שפודן וסילבה לא מפסיקים לרוץ אף פעם…)